IN WESTLAND KIJKEN WE NAAR ELKAAR OM, TOCH?

3690223 VITMON Website header
Toolkit met communicatiemiddelen

Sámen staan we sterker in de aanpak van eenzaamheid. Help jij mee om het onderwerp onder de aandacht te brengen? We hebben een toolkit samengesteld met communicatiemiddelen die je kunt gebruiken voor je eigen kanalen. Deze toolkit onderdelen zijn rechtenvrij te gebruiken en bestaan uit:

  • Poster volwassenen / ouderen
  • Poster jongeren 
  • Social posts
  • Beeldmateriaal
  • Logo's

Vragen?
Heb je vragen over de campagne? Neem hiervoor contact op met projectleider Mariëlle Bakema (m.bakema@vitiswelzijn.nl).

Voordeur poster
Posters

Voor de campagne hebben wij twee soorten posters ontwikkeld. Eén gericht op de volwassen / ouderen doelgroep en één speciaal voor jongeren. Deze posters kun je online gebruiken of printen om op te hangen. Zo laat je zien dat je de campagne steunt.

Social posts
Social posts

Komende tijd wordt er via het Instagram-account @eenzaamheidwestland (focus op jongeren) en via het Facebook-account @eenzaamheidwestland  (focus op volwassenen en ouderen) regelmatig gepost over de campagne. Houd deze pagina's in de gaten en deel deze posts vooral om een bijdrage te bieden.  
 
Plaats je de posts liever zelf? Hieronder vind je een aantal voorbeelden van social posts met bijpassend beeldmateriaal.

Campagnemateriaal
beeldmateriaal

Voor deze campagne hebben we een aantal campagnebeelden geselecteerd die gebruikt kunnen worden voor online en print. Bijvoorbeeld in een nieuwsbrief, artikel of perbericht.

Klik op de button om de beelden te downloaden.

Logo
Logo's

Voor deze campagne is een logo ontwikkeld voor de Westlandse regio. Dit logo sluit naadloos aan op het landelijke beeldmerk Eén tegen eenzaamheid. Het logo is in verschillende formaten (online en print) te downloaden via onderstaande button.